TODAY.

Har tillbringat denna dag med Elsa :)
Vi har spelat kort,sett New moon (igen), ätit gotta och skrattat!
Senare på dagen gick vi ut en sväng och guuudans va kallt de va!! frös benen av mig och tårna blev is.
Men nu sitter jag här och funderar på vad som händer här näst, Mamma lånade Moas film tingeling (hihi)
tänkte att jag kunde joina henne i soffan och få fram lite skratt och prat ur min förkylda mor, Får se hur det går med det :) Först och främst ska jag kolla vidare när det gäller min header för känner mig inte nöjd nu heller.
Blir helt tokig för alla andra har så extremt fina bloggar och så mycket intressant att skriva där medans jag inte har något speciellt att ge ut av min blogg så ni som läser bloggen, Ni är guld värda!


ps. jag saknar dig älskling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0