Smink/myskväll.

Frida och Elsa sovde hos mig igår, vi hade extremt roligt och var ute hela dagen/kvällen typ.
Vi åt middag på Jakten pizzamacka,hamburgare,kebabrulle.
Ni kan nog gissa rätt på att jag va den av oss som valde pizzamacka :D
Efter det köpte vi med oss lite godis som skulle ätas på kvällen och jora de försvann fort, visst frida? ;)
Kring 11 kanske har ingen koll på tiden men gissar kring där så va dom så söta att jag fick sminka dom!
Och jag älskar att hålla på och sminka/styla folk, vart extremt glad:)
Frida fick mer sagolik stil på sin sminkning lite mer de som skulle kunna klä upp en fe till en saga,
alltså glitter och blått/lila med krimskrams lite här och där.
Elsa var nog den som fick ängel looken, vart lite lätt smink med ljusa lager och rosavita skuggor.
Vid kvällens slut vart det romeo+juliet var nog bara jag som tittade för trötta och sömniga somnade vi alla.
Morgonen var seg men slutade bra med skratt och kommentarer kring det mesta, efter det gick Elsa hem.
Vart då new moon på dators skärm för mig och Frida, vi hann nästan se hela men hon skulle hem så en bit kvar till nästa gång :) men kul hade jag och hoppas på fler gånger.

Kommentarer
Postat av: frida

yaaaay x'D

2010-01-09 @ 16:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0