Slöjdtimme.

Snabbt inlägg nu för har inte tid att skriva, kom hem för 1h sedan kanske har varit med Calle :)
Ska iallafall berätta om min mössa jag gjort på slöjden och lägga in en bild.



Det tog mig bara 2 gånger eller okej 3 då om man räknar med nästa vecka för färgen måste torka till bokstäverna och så, för annars kan jag inte sy fast min söta tofs. Som ni ser blev de knallrosa med flätad tofs i ljusrosa,rosa,svart. Den hänger som bara den men är super sköön :D! och bäst av allt jag är så himla nöjd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vikkkkkkkeeeen snyyyygg!! =D

gör en svart till mig där det står STRIDSMAN på i födelsedagspresent ;)

2010-01-22 @ 14:10:06
Postat av: Anonym

/frida

2010-01-22 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0