homework all day long.

Ooops där ljög jag ^^ för när man kom hem blev det supermario
med Lukas framför WII i ett antal timmar.
Därefter prova mami en ny maträtt de va pasta blandat med avokado
och något mer kommer inte riktigt ihåg sen var det räkor på sidan som man skulle ha till,
Rätt okej men inte riktigt min smak :)
Imorgon skulle hon prova på någon filégryta hmm undra hur den kommer smaka
men spelar ingen stor roll för vi ska till Vik och gratta farfar i efterskott
och då blir det nog fika som alltid.
Men tillbaka till dom senaste 2h då jag varit duktig och försökt träna in alkoholer,syror & estrar.
Tro de eller ej men nu är jag rätt säker eller rättare sagt 95% säker på att jag kan det mesta.
Får se hur det går på provet nu på torsdag, lite orolig men de är jag alltid när det gäller prov.
Men något positivt för idag är att det börjar bli varmare ute
inte dendär kylan som gör att tårna vill frysa av.
Stor lättnad för lilla mig som har problem med frysna tår och öron
huuga något av det sämsta när det gäller vinter.
En sak som gör mig besviken är att jag bara kört skoter en enda gång denna vinter,
de är otroligt ;o måste köra snart men papi vill inte ta hem min älskade lilla skoter
för de ha vare så lite snö men nu äre perfekt så till helgen blire nog att hämta den
och köra helgen ut :D! nog pratat ska läsa på lite nu ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0