Bästa dagen!

Jösses! har haft det så underbart idag :D
Följde med Calle hem efter skolan, hans mamma kom och hämtade oss.
Vi for hem och gick upp på hans rum för att bara tare lugnt vila av dagen sådär, Då fick jag en kick och blev sugen på att prova på hans ny Xbox 360 och då blev det lego batman. De gick ju som det gick men kul var det iallafall och efter det så tyckte Calle jag kunde prova nå döda zombie spel, Det sög :( vart rädd då zombiegubbarna kom för nära så börja skrika eller aa något liknande och såklat började Calle skratta men efter några fighter förstod jag de mesta av spelet. Vi spelade kort och såg på film mysigt värre! fast efter ett tag vart vi sugen på att gå ut en sväng och så blev de. Tog en sväng och senare in på ICA för jag ville köpa gott&blandat påse Mummmsss! fast de va nog Calle som åt upp den inte jag, haha du är så underbar älskling, jag älskar dig:)♥.
Vi började tycka de va långtråkigt ute så vi gick hem och fortsatte se filmen vi såg sedan ropades det
'' mat! '' Och muums gott var det verkligen! Calles mamma kan allt laga mat,
det blev kött och strips med tillbehör och så otroligt gott! :) Därefter mer kortspel och skratt.
Justja! vi tog kort med Calles videokamera också.
Vi såg hur klockan bara runnit iväg och tänkte att nu ska vi bara mysa och tare lugnt,
Mer film och prat :) Så underbart lyckad kväll, längtas som en toook efter dig redan älskling! ˆˆ . 

ps. Älskling vad vore jag utan dig? ingenting.
Du har mitt hjärta och jag älskar dig nu och föralltid, bara dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0