tankelös.

Har inte haft något att skriva om senaste dagarna och ingen ork för den delen,
+ tusentals med läxor och så har jag varit upptagen med att planera ett idrottspass,
hihi blir till att vara lärare på idrotten på fredag för klassen.
Kan säga att de ska bli kul att se hur dom lyssnar och höra deras åsikter,
för tro mig så länge jag ska leka lärare eller hålla en visselpipa
gäller det att visa respekt och va tyst när jag pratar;)! Så blir nog intressant.
Kan berätta snabbt vad jag och Sofie ska ha på idrotten först uppvärmning
och de blir mer lekar med boll som bränna svansen&dubbelkillerboll
sedan blir det minutboll och därefter avslutas allt med ett kort och enkelt YOGAPASS:D
imorgon är det långdag till halv 4 så hinner nog fixa dagens outfit till er!
och har ju nämnt några gånger om att en ny design/header ska upp
och har en klar på datorn som kommer upp till helgen så va uppkopplade och titta in lite då&då :)
men ska skynda mig till badrummet nu för har suttit och skrivit medans jag haft tandborsten i munnen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0