Sömn?

Trött? ohja om ni bara visste helt slut efter dagens seghet..
vill verkligen bara lägga mig i sängen med en av dom 2 böcker jag lånat, shakespears ( Romeo&Julia )
och Kort kjol. Är supersugen på att läsa dom så blir nog att lägga mig i sängen efter detta inlägg
och då man valt kläder och packat väskan till imorgon för då är första lektionen bad.
Men nu är iallafall allt jobbigt avklarat dom 2 proven i so & engelskan, känns underbart skönt!
får hoppas på bra resultat för nu går Emelie ut på prao för en vecka på Hola folkhögskolan bild&foto :)

Men bara därför ska ni inte tro att veckan kommer bli lugn för kommer fortfarande måsta lägga ner mina lediga timmar på att träna till proven som är v7, usch! förstår ni vad hemskt igentligen?
prov hit och dit hela tiden..

Men känns skönt att jag ska få vara med underbaraste Calle imorgon efter skolan, hihi :)
Han får mig avslappnad och hyperdyper lycklig&busig ^^

nej nu får jag nog allt ta tag i läxorna som är kvar tills imorgon, packa väskan och dra fram kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0