photo and shopping.

Igår var sista dagen på praoen, så jag fick säga hejdå till alla på foto och så fick jag en liten present,
ett usbminne 4gb;o och det är ju super enligt mig för jag har länge vela ha ett :)
tackade för mig och fika blev det och sedan gick jag hem för dagen,
Kvällen tillbringades med Elsa och Jimmi.
Lördag morgon blev en biltur för lite shopping och med mig hem blev det 4tröjor + ett linne.
Så nu väntar jag på att badrummet ska bli ledigt så man kan borsta tänderna och krypa ner i sängen.
Imorgon ska jag vara med Calle och han ska få en söt liten alla hjärtans dag present av mig, hiihi :)

some love one,
some love two.
I love one,
that one is you ♥
CALLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0