Lata jag ;)

Jag som sa att det skulle komma upp en ny header och fy vad lilla jag ljög,
Eller visst jag har försökt men inte riktigt orkat men har massa planer kring hur jag vill ha min nya designa men har inte riktigt lagt ner allt tid som behövs, hihi typiskt mig^^
Igår var jag iallafall på hockey match med Frida och Ida :)
vi hade jätte roligt men de vart förlust för nyland med 3-4 :( Men dom kämpade på bra iallafall!
Idag ska jag nog bara tare lugnt och hoppas på att dagen är lite seg
ändå för imorgon bär det av till skolan halv 8.
Men som sagt helgen har varit super och jag har mått toppen :D
justja! det blir nog Harry potter maraton med Lukas,
han vill så gärna se dom och igår hann vi se 4 stycken så nu är det bara 2 kvar :)
Men nu ska jag allt slita mig ifrån datorn för här kan jag ju inte sitta och häcka sönder dagen ;)


Kommentarer
Postat av: fridastridsman

bebisen som vart påsatt =D

2010-02-21 @ 16:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0