just take it easy.

Var med underbaraste Calle igår och hade jätte roligt tror vi skrattade åt nästan allting ^^
vetinte riktigt varför men ovanligt mycket skratt blev det,
Ni ska bara veta hur jag blir då jag väl börjar skratta!
Vi kollade på film och spelade kort, pratade & mycket mera.
Jag hade iallafall jätte roligt och mysigt med dig älskling♥

Idag blir det att slappa och bara tare lugnt,
ska laga middag till familjen idag och får se vad jag kommer på ;)
för mamma och jag ska göra minitacopajer till mig som ska användas under praoen denna vecka också.
kvällen avslutas nog med mys framför tvn med lillebror eller nå Wiispel.
Får helt enkelt se vad som kommer i min väg men just nu bädda sängen och borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: NATHALiE

Sv; Tack så mkt :)

2010-02-06 @ 16:10:35
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0