Toffler.

Världens mysigaste tofflor, det bästa man kan ta på fötterna är nog allt tofflor :) har gått runt i mina i säkert 3 dagar nu pågrund av allt regn men idag kring 2 så började solen titta fram och har lyst klart under kvällen så håller tummarna för lite värme imorgon så man kan ta sig en promenad eller en liten mopedtur :)
tror jag ska börja med lite nya kategorier som tex Hår tips, där jag kommer lägga upp bilder och förklaringar till olika saker ni kan göra med erat hår.. men vi får se hur jag gör med det ;)

men jag kan verkligen  lova er som inte har ett par tofflor att det är värt varenda krona för dom är så grymt sköna, leta bara reda på ett par stora och mjukisar så blir ni alla nog nöjda för jag bar älskar mina :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0