Proud of myself .

Känner mig så extremt lättad och otroligt glad, imorse for jag med pappa till härnösand för att göra ett teori prov för eu-moped. Var så nervös hela tiden medans jag satt och väntade på att få komma in så jag kunde börja med provet, nästan skakade om händerna och allt som fanns i mitt huvud var tänk om ''jag glömmer allt när jag väl sitter där'' men när dom väl ropade upp mig och jag fick börja starta upp datorn och testet kände jag ingen press alls som innan utan där i mot väldigt säker på frågorna och då tänkte jag på att det är att göra sitt bästa och nu sitter jag här med ett förarbevis för am och inväntar att dom ska skicka uppgifter så man kan få sitt körkort :)








ps. mammas lycko spark i rumpistumpen gjorde nog allt ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0