Tråkigt väder.

Behöver bara kolla ut genom fönstret för att veta att idag är dagen då man sitter inne och myser.
Min dag kommer tillbringas med mig själv och pappas jobbar dator
som sagt så ska jag skriva klart souppgiften.
Vi har som uppgift att skriva om svenska/katolska eller ortodoxa kyrkan.
 Själv valde jag svenska och katolska.
Har kommit halvvägs med katolska och rätt långt med den svenska. Får se hur det går med det hela!
Kanske tar mig en kvällspromenad närmare mot kvällen eller en cykelsväng till nyland och hem igen,
 Jag märker nog vad som är mest lockande
. Igår var iallafall sista skoldagen för mig pågrund av att nästa vecka  har tjejerna i 8an prao,
Jag kommer tillbringa mina fem dagar på anybody och jag hoppas väl på att allt kommer funka bra!
Jag tog bussen som gick tjugofem över 11 till Nyland för att vänta på att Calle skulle sluta för han har varit ute på prao denhär veckan och han valde att vara på ica. Fick vänta ungefär 2h på att han skulle sluta usch var inte speciellt lockande men jag var nöjd pågrund av att solen lyste klart. När han väl slutade gick vi hem till honom och efter några timmar fick vi springa till bussen för han skulle till kramfors och spela, hoppas det gick bra :)
därefter gick jag ner till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta. Kvällen avslutades med en film och det fick bli sommaren med göran, rätt bra film iallafall om man inte har något att göra. Tittade nyss ut genom fönstret igen men kan inte säga att det kommer klarna upp utan mer att det kommer bli regn..  men nu ska jag ägna lite tid till skrivandet på min uppgift om katolska & svenska kyrkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0