Three words make my day.

Sitter just nu och tar det lugnt i sängen med datorn i knät, känns skönt att sitta vid en annan dator än den stationära. Jag tror nog jag gillar bärbar mer fast vetinte riktigt men dom är mer effektiv vid färder och man kan ju som sagt sitta i sängen med datorn eller gå in till köket,vardagsrummet eller toaletten haha ;)

Första dagen på min praoplats är iallafall avklarad och det gick jätte bra! Otroligt snäll och rolig personal.
Fast det var tyvärr lite långtråkigt pågrund av att det inte fanns så mycket att göra, jo visst man kan gå runt och prova massa sminkprodukter men jag är inte den typen så för mig blev det till att bara vänta och verkligen hoppas på att dom behövde hjälp med någonting.. Men mina arbetspass är super jag börjar halv 10 och slutar kring halv 3 :) så det är inget att klaga på men jag måste bara komma på något bra jag kan ge dom sista dagen. Hmm kanske en chokladask? men gillar dom choklad? ja det är en bra fråga ^^ äsch dom får allt bli glad ändå vad dom än får det är ju allt tanken som räknas. Ska nog bara kolla runt lite på internet och sedan krypa till sängs pågrund av att jag var jätte lat och seg idag så imorgon är en ny dag då jag tänker va superduper pigg :
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0