Tiden rinner iväg då man har roligt.

Kom nyss ur duschen och fick syn på ett nagelbalsam
mamma köpt och fick lov att prova och gudans
 så gott de luktade om naglarna sen.
 Skolan har varit allt för seg och dryg idag
måste jag medge längtar inte alls tills imorgon,
Vi har eng,tyska läxa och så no,so prov. Herregud tror jag jobbat ihjäl mig
 är helt slut i huvudet och extremt trötter men blir nog till att slå av datorn
 och lägga mig i sängen och försöka läsa lite ur min svenska bok
som alla i klassen läser tillsammans '' i taket lyser stjärnorna ''
och de är bara ett antal sidor per gång
fast jag skulle kunna läsa ut hela nu ikväll om jag inte vore såhär trött.
Får hoppas på att min träning om landskapen ger resultat på torsdag!
Just ja! skoljoggen på onsdag också
 inget jag ser fram imot pågrund av min förskylning
.
Ska gå in på glosor.eu nu och kolla vad vi har för glosor i tyskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0