September start.

September månad och de har varit 11 dagar nu.
både regn och solsken har varit framme!
idag är de match på hemmaplanen skoj är extremt taggad.
Efter matchen kommer Frida hit och ska sova över
 ska bli roligt får se vad vi hittar på.
Skönt med helg iallafall fast har inte riktigt sovit ut
 alla timmar som blivit saknade under veckan,
Problem? helt klart då man är morgonmänniska som jag haha vaknade ungefär 7
.
Nu är de bara 2dagar kvar tills min och calles 1årsdag!
och jag kan säga att jag är lyckligare än lyckligast :)
Ska påbörja flätor i det övrehåret och sedan börja arbeta neråt
 sen sätta upp håret med snodd och pannband!  


Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: nope, ingen twilight den här gången :) om du tar min ledtråd lite mer bokstavligt, eller den första delen av den iaf, så kommer du nog på vilken det är ^^

2009-09-13 @ 13:25:45
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0