Planerar mig framåt.

Sitter och läser igenom mina kommentarer om ny header
 och ska väl ta och bestämma mig för en ändring snart där.
Men just nu väntar glosor.eu för tyskaläxa tills på fredag
och som tur är kan jag dom flesta så då blir det nog till att sätta mig ner
med engelska och svenska böcker för att plugga in allt där i huvudet också!
Kommer ny header inom kort.
Imorgon efter skolan blir det första träffen i konfan
och ska bli rätt så roligt men pirrar ändå lite i magen.
Planera kan jag nog allt :)
Cíaoo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

USSCCH! hur tusan vill du gå på KONFA?! xD

2009-09-22 @ 21:48:43
Postat av: Anonym

/ frida

2009-09-22 @ 21:49:45
Postat av: Emelie

haha! men frida du va ju där ;)

2009-09-23 @ 21:18:21
URL: http://westinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0