Nu gäller det!

Här går det allt undan!
Var med Elsa och Frida ungefär halva dagen idag
sen blev det hem och äta lite kyckligsallad.
Strax därefter så fråga pappa om jag ville hjälpa han
med tapetseringen i mitt rum och jag kunde inte säga nej.
Har sprungit lite hit och dit nu under eftermiddagen
 har försökt plugga till provet på torsdag + engelska läxa
och samtidigt va beredd på att hjälpa pappa då de behövs så här går det undan,
men de är snart klart iallafall med tapeterna så om jag har tur
 kan jag få in sängen men inget mer än det idag.
De blir till att välja en natt här ute i förrådet eller i mitt nytapetserade rum.
utan möbler tavlor gardiner eller rättare sagt hyllor men sängen kommer stå där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0