Höstväder.

De känns verkligen att hösten har tittat fram
bladen är i olika färger från rött till gult eller brunt.
Luften börjar bli kall och det blåser extremt mycket
 dagarna ut men solen skiner på himlen.
Idag har vi börjat med egen design på bilden och hade väldigt svårt
för att bestämma mig för vad jag ville designa vi fick bestämma helt själva,
vi skulle göra sakerna på slöjden sen visa upp på nån bildlektion då allt var klart.
 Efter en tänkestund kom jag fram till att göra en tröja
 och är nöjd med min design på pappret
 men kommer nog inte bli detsamma av resultatet men alltid roligt att prova något nytt.
Tröjan kommer vara puffig vid axlarna sen gå tajt ner mot armarna och magen.
Dragkedja fram och på sidorna + fikor fram under dragkedjorna.
Och så ska de vara rätt så lång urringning bak på ryggen med ett band.





resultatet kommer väl om ett par veckor
och då kommer jag nog lägga upp en bild på hur tröjan blev.
Blev nyss klar med 5 sidor sv skrivning av boken i taket lyser stjärnorna
som vi alla i klassen läser tillsammans så tog mig en paus för att skriva i bloggen
men nu väntar tyska på glosor.eu sen lite so.
CÎAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0