Helgen är här.

Fredag och allt känns bara perfekt!
Skoldagen var kort och lättsam blev 13:20 bussen hem och Calle följde med:)
Vi åt lite gott och blandat medans vi kämpade
 om att vinna på kortspel hah jag vann med 2-1!
Sen efter ett tag slog vi oss ner i sängen och tittade på nån film och pratade lite.
Han for hem ungefär nån gång efter halv 5 kanske? Vi hade mysigt och roligt iallafall:)
Är så himla trött, ska nog lägga mig i sängen
 och läsa lite kanske lyssna på musik och vara för mig själv.
Har två val antingen 1. titta på tv med mamma och pappa,
äta varma mackor och dricka varm choklad.
Eller alternativ 2. Ta en dusch och sedan
 lägga mig i sängen för lite bokläsning och musik.
Får se hur de blir med det för just nu är jag sugen på att sova men inte riktigt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0