Hårt arbete ger bra resultat.

Har nyligen plockat och letat reda på vissa småsaker 
som ska in i mitt rum igen eller inte,
Är äntligen klar och ska väl bara få till några lådor
 och lägga sakerna i för de är inte bara lite saker heller.
Tog ungefär 1h och bara lägga allt i ordning och nu är garderoben klar
 och lite gamla kläder slängda mamma varit inte superglad över de
 som slängdes men hon kommer över det med tiden! får vi hoppas.
Är väldigt nöjd med mitt nytapetserade rum iallafall kommer nog nån bild sen
då allt är klart för har bara ställt in några få saker
av allt annat och så ska de köpas nytt.
Nu väntar en stor hög av läxor på mig i hyllan som måste bli gjorda.
tror jag börjar med matte och forsätter därefter med resten
sen ska jag försöka få ordning på allt som ligger/står i min nya svarta hylla.
Tur att vi är lediga imorgon skönt kanske kan ta sovmorgon då?
tror inte de blir så men kan försöka fast ska vara med Calle imorgon
så då kliver jag väl upp ungefär kring halv 8.
våran 1årsdag imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: yesyes :)

2009-09-13 @ 19:34:49
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0