Gamla tider.

Har inte haft så mycket att skriva om dom senaste dagarna
 men nu vill fingrarna inte sluta knappra på tangenterna.
Vi fick tillbaka våra SOprov idag och jag fick 56/66
 och imorgon är de SOprov igen om jorden.
Idag på so:n hittade jag och Sofie en kompis, vi såg en nyckelpiga på gardinen
 så vi döpte den till Edwin och den var extremt cool!
 den följde efter oss ;o men sen efter 2h flög den.
Dagen har varit lång och extremt tråkig men ändå lättsam
 sista lektionen var HK så då fick man i sig lite smulpaj med äpplen i mums!
jag och Sanna fick faktiskt till den perfekt + vaniljsåsen.
Först nu börjar jag lyssna på massa gamla låtar som jag letar fram på Spotify.
Har lyssnat på RayCharles ElvisPresley och Europe hela dagen igår och idag.
Vill inte sluta lyssna heller deras låtar är så extremt bra.
Tycker dom gamla låtarna är mycket bättre än vissa nya!



Ska nog sätta mig med Engelskaboken och plugga in lite glosor nu.
Cíao!


Kommentarer
Postat av: sofieee

Edwiiiin :D:D fast han lämnade oss ju :'/

2009-09-17 @ 21:59:00
Postat av: frida

WTF.... EDWIN GOLD!? x'''D

HAHA xD

2009-09-19 @ 20:47:32
Postat av: Emelie

HAHA! men frida snälla knappast! jag pratar om en liten söt nyckelpiga jag och sofie hittade :)

2009-09-19 @ 22:47:27
URL: http://westinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0