04-09-09

Dagen har varit skonsam har gått kort dag 10:45 slutade jag
och väntade på Elsa och Frida så vi kunde fara till kramfors.
Vi kommer dit äter hamburgare kollar runt lite sen gick vi och köpte godis.
Efter godisköpet gick vi till busshållplatsen för att vänta på bussen.
Var lite små stressad för vi hade match ikväll och jag skulle åka halv 5
och jag kom hem ungefär 4 så de vart att göra ett snabbt ryck!
Match gick superduper! det blev 1-1 men kan säga att vi ägde plan helt klart.
De kom ju regn lite då och då också så gräset var blött och därefter leran också
som fanns lite här och var på plan, Efter domarn blåste av och man gick därifrån
Kunde man se lite fläckar här och där av leran extremt snyggt haha!
Sen blev det en biltur hem på ungefär 1h om inte mindre.
Nu har vi äntligen börjat med mitt rum pappa har börja bära ut alla saker
och imorgon bär han nog ut resten sen blir de målning och tapetsering m.m
så under tiden bor jag i förrådet men de har jag inget imot
för då har jag egen ingång, tv och dubbelsäng så nu njuter jag rent ut sagt.
Dagen har varit lyckad :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0