Usch och fy!

Varit ingen skola för mig idag så får en långhelg helt enkelt.
Fick stanna hemma pågrund av att i torsdags
så hade vi orientering ute i skogen dom flesta i 8a-b
och då så svimmade jag när jag nästan var vid mål
 eller vad jag ska kalla det blev att jag ramla ner för slänten
men som tur var så va jag med Calle på orienteringen
så han hjälpte mig sedan så mådde jag inte speciellt bra alls
så då blev det att åka hem och sova hela dagen.
Mamma och pappa funderar på att skjutsa mig till sjukhuset
 för jag är alldeles blek och röd svullen om ögon inte snyggt!
 menmen jag hatar sjukhus så jag försöker säga imot
 men ger nog upp snart.
Calle kom iallafall hit idag och gjorde mig sällskap
efter han slutade vart extremt glad! :)
Och ikväll kommer moster och stefan hit med lillCorneila.
Ska nog lägga mig ner en stund och vila lite nu.
Men ha en bra Helg allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0