SOE.

Här kom en förkortning '' SOE '' = snabbt och enkelt.
Alltså som ni ser övertexten så tänker jag inte skriva något extremt.
Mera lite kort om min helg hos farmor och farfar.
Fredag blev det till att titta på tvn och fixa ordning där jag skulle sova,
 Turen har man som är lite äldre än brorsan som fick sova
 med farmor och farfar när man själv får ett eget rum.
Lördagen blev det skogen och grilla lite korv med bröd,
Vi skulle göra ordning nån skylt och såga.
Så hela lördagen blev det arbete med farfar uppe i skogen.
Söndag var inget märkvärdigt klev upp halv 7 och hade glömt
att ställa om klockan så vart lite förvånad då farmor sa
att klockan bara var halv 7 då jag trodde den var halv 8.
Blev att laga lunch åt kusinerna som kom till farmor
 och lillebror sen blev de tvtittande på Surf's up!
Efter en skön tvstund fixade jag Lukas hår som skulle på Kalas
sen fick jag skjuts hem så de var lite kortfattat om min helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0