Slut på helg.

Söndag och sedan imorgon blir det skolan och arbete.
Helgen har gått extremt fort tycker jag och jag har inte fått allt gjort.
Visst jag har varit hemma sen i torsdags men har ju
 nästan bara måsta vila pågrund av det som hände.
Men idag har jag gjort klart 3 hemuppgifter och pluggat lite no
inför provet jag nog kommer få göra nu nån gång i veckan
 eftersom jag missade det i torsdags, så hoppas på att de blir imorgon
men de blir nog på ett EPA pass.
Ikväll blir det läsning för fulla muggar fick höra att vi ska ha läst ut boken
vecka som kommer och ja jag har några sidor kvar
 tänk va man missar mycket genom att vara borta 2dagar!
aja får väl göra så gott jag kan vi får våra läsloggar imorgon,
 då blir det till att skriva klart och lämna in på tisdag.

Nu väntar duschen och sen måste jag titta lite på Dances with the Wolves
för där har vi också hemuppgift om att skriva om den filmen
men har ju inte sett så mycket, tur har man som fick tag på filmen ändå.
Får ju inte glömma att man har lovat brorsan en gonattsaga
det blir nog den fula ankungen inte den gladaste men du slutar bra
och lyckligt, Lukas kommer nog gilla den
för igår läste vi guldlock och de 3 björnarna,
Kan säga att han hade kommentarer hela tiden om allt jag läste.
Samtidigt som de va lite små irriterande var det rätt skoj att säga
mina åsikter också så inte helt fel att läsa för småsyskon.
Alla gamla sagoböcker är och kommer alltid vara dom bästa enligt mig.
Ärligt talat längtar jag redan till nästa helg
 pågrund av allt som kommer måsta göras
 denna hemska vecka men den går nog rätt så fort den också:)


Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Sv: Ja, jag med fast jag såg hela dåra! Och ja, den var faktiskt bra :) hah

Du får göra det.

2009-10-11 @ 22:39:40
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0