Mättad och nöjd.

Dagen har varit helt perfekt! allt gick bara så lätt till idag.
På hemkunskapen fick vi baka pizza och den
 vart nog mer än bara god räcker de till sofie?
skulle inte tro det för har aldrig ätit något godare än våran goda + pizzasallad.
Rätt så bra sista lektion på dagen då man ska vänta på bussen
1h 10min pågrund av att vi fick sluta tidigare.

Menmen mättad var jag iallafall så då kunde man
ju sätta sig ner med böckerna och plugga lite.
För nästa vecka är det fullt ös! 3prov + läxor, ingen höjdare enligt mig.
Funderar på att bege mig och plugga lite tyska skriva klart
 dikten som jag ska ha redovisning för eller
mer än sagt läsa upp högt bara fram vid tavlan
 men de är väl lika läskigt det också?
Men nog talat om det slänger in några bilder
från hemkunskapen sen blir det att slå av datorn.




Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA jag tkte inte om den! ;o lr ... jodå.. de var inge fel på den, men tomatsåsen var inte god asså :/

pusss <3

2009-10-28 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0