Hjärnan har gått sin egen väg.


USCH OCH FY!
har suttit hela fredag kväll och lördag med dessa läxor.
3prov plus 2läxor denna vecka hmm inte speciellt mycket jämnfört med andra.
Men jag tycker det är extremt mycket för de låter
ju inte som de är speciellt mycket alls
men vänta bara sätt er med allt detta och
läs igenom svara på frågor prata högt skriva meningar.
Ne orkar inte med det är helt slut tror min hjärna tagi
t en kaffepaus för stunden men behövdes nog
skulle jag kunna tro då man suttit sen 10 tills nu
okej tog en paus vid middag och då solen sken som mest.
Men ändå fast jag pluggat som bara den så är det ett problem
jag kan inte alltihopa nu heller okej visst jag kan hälften
men det räcker inte när de gäller mig fullt ut säger jag bara inget annat!
fast ärligt talat idag gör jag ett undantag nu är jag sugen på att vila fingrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0