Fördriva tiden.

Bestämde mig för att ta bussen till kramfors en sväng
 för lite godis och ta en titt i några affärer.
Slutade kvart i 11 så då tog jag bussen som gick 1h och 5min senare.
Då träffade jag Calle och Andreas dom var också i kramfors för godisköp antar jag?;)
Sen efter mitt godis blev köpt så var jag lite med Elsa Linnea och Jennifer.
Tog bussen hem kring 14:50, Skulle passa lillebror
medans pappa skulle åka och köpa nå saker.
Men helgen ska väl bli rätt så bra förutom lite läxa
som man bör träna in i huvudet för de är prov nästa vecka.
Först och främst ska jag iallafall spela tvspel med Lukas
 har lovat han hela dagen så nu ska jag göra det,
För håll med om att man bara älskar sina små syskon då dom blir som gladast?^^
Ciaoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0