Vilken kväll!

Ohyes! Vilken underbar fredag jag haft :)
 for till kramfors med Elsa kring halv fyra för att få något i magen
 innan de vart lite godisköp till bion, Och gud va tur vi hade vi stog tvåa i världens längsta kö.
 Sedan kom Marielle Johanna Evelina och Ida som vi skulle titta på filmen med:)
Vi fick rätt så bra platser ändå vi fick sitta på rad 3
men de vart brare fick ju känna mig lite närmare filmen då,Haha.
Fast de va en idiot som råka sparka ut Idas popcorn snacka om idiot och han sa inte ens oj förlåt.
Så då vart de lite sura miner men sedan då själva filmen börja vart de ögonen siktade mot duken!
Ni vet nog vilken film vi såg? såklart NEW MOON :D
Tror nog jag och Johanna pratade hela filmen om hur snygga
vissa av dom va och gudans så häftigt allt va!
Filmen började ungefär några minuter efter sju och slutade kring tio över nio.
Vart att ta bussen hem vid 10 sedan och då fick man stå
och titta på några fartdårar som körde runt runt hela tiden inte bara lite irriterande
 visst imponera kan alla men inte om dom göra samma grejj flera varv!
Kring halv elva var jag hemma och satte mig vid tvn
och tittade utröstningen på idol med mamma&pappa.
De var rätt person som åkte ut men ändå inte för nu är alla mina 3 älskade sångare kvar
 så blir svårt att välja vilken som ska vara nästa gång
 men ändå håller jag tummarna för att Erik vinner allt :)
Tog några bilder på väntan inför insläppet till bion,
dom gjorde insläpp kvar över sex och själva filmen började
efter sju och gissa vi stog där från fem någon gång men de var det värt!







Tack för en underbar kväll :)
XOXO EMELIE.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var väldigt tur att ni stog och köade så vi fick sitta brevid varann:) och snygga killar var det allt där:D

2009-11-28 @ 12:05:55
URL: http://styrmanevelina.blogg.se/
Postat av: fridastridsman

Aaw, vad fina ni é :)

2009-11-30 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0