Talen som inte fastnar.

Sitter här med läxor och uppgifter över hela väggar och golv.
De är inte det roligaste man kan börja med en skön måndag, eller jo i min värld tydligen.
Iallafall så håller vi på med några talskrivningar på matten som ska lämnas in på onsdag och gissa vad jo jag har inte fått helt koll på ett visst antal olika tal som aldrig kan fasta i mitt huvud hur många gånger jag än pluggar eller läser av och skriver egna så fastnar det inte så har bestämt mig för att ta all tid till att bara läsa in siffrorna i huvudet de är dedär 4z-14+5y... visst de är inte svårt då man har koll men tyvärr så är jag lite ute och cyklar på vissa av dom, och matte är de värsta ämnet jag vet för efter varje lektion känns det som min hjärna ska sssspprängas av för mycket tänkande men oturen väder alltid till slut och den är på G nu kan jag säga snart är det fixat och klart! men de är väl ingen höjdare av andra anledningar
för då har man SO&NO prov + eng&tyska läxor.
Tror nog att de får vara nog om matematikprat
 för tror snart era hjärnor kommer få ont efter allt jag skrivit.



XOXO EMELIE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0