snabbt och enkelt.

Bloggens nya outfit börjar ju titta fram och den kanske inte är supersnygg!
men den funkar bra för mig de måste ju inte vara så överdrivet kan lika väl bara vara något enkelt.
Va sugen på lite färg glada färger som ni kanske ser för har mest haft grå/svart/vit hela tiden,
de är inte så oroliga och häftiga färger men dom brukar forma många bloggar väldigt snyggt!
men min har fått lite färg nu och kommer stå kvar så fast har lite kvar att göra.
Nog pratat om min bloggens nyheter,
äntligen har dom börja sälja biljetterna till NEW MOON.
Vill se den så skarpt mycket men de dröjer längre innan den kommer hit än nu då den snart
visas på biografen i stockholm så orättvist!
av dom gånger jag kollat trailern så vill jag inte sluta kolla dom har så häftiga effekter
och man hör hur alla säger att den kommer äga sönder
 första filmen man har hört och läst om skådespelarnas
egna åsikter och dom själv har uttryckt sig lite av samma
 att denhär kommer vara mycket mycket bättre.
får väl se hur min åsikt blir då jag sett filmen
men just nu känner jag bara att den kommer va superbra!


Kommentarer
Postat av: Evelina

sv; okej, jo jag känner precis likadant! :o

känns som om allt har förstorats upp bara.

2009-11-05 @ 18:31:49
URL: http://anderssonewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0