Några anteckningar.

nu äre såhär att jag ska förmodligen få åka till sundsvall nästa helg
 och äntligen få titta runt i affärerna efter något snyggt och nytt,
 för är så irriterat less på att se och höra vad alla tjatar
 om att dom varit och shoppa m.m
tror jag dör snart för var evigheter sedan jag gjorde det.
Fast jag har ett problem jo och de är att jag har bara kring 200kr
 men ska försöka tjäna lite nu under veckan så man kommer hem med nånting iallafall :)

-
-

Har min önskelista klarskriven sedan länge och vet på ett ungefär vad som gäller av de jag ville ha
men vill så gärna gärna gärna ha nya högtalar+bas men pappa går ju inte med på det
och de är lite dålig stil tycker jag så som han klaga på att dom gamla låter som något skrik..
men nu helt plötsligt funkar dom bra och jag kommer inte få nya
jag menar de är ju min önskelista och de är en av 2 saker jag verkligen vill ha så snälla ge mig!

GE MIG ! ((:


XOXO EMELIE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0