Trött och slö.

Denna dag vart inte lyckad alls,
Förutom det fina vädret,
Men jag får hoppas på att de är super väder imorgon med!
De skulle visst bli dåligt väder men man får hoppas på fint ändå.
men annars har denhär dagen varit olyckad.
för de första kunde Calle inte träffa mig
för han skulle vara med en kompis''skitockså''
och igentligen skulle jag till Dämsta idag,
träffa Frida men hon smsade att hon inte kunde
så de vart inte Dämsta heller istället satt jag hemma och hade tråkigt,
 Fast jag säkert satt ute i 3h så vart jag inge brun heller.
Denhär dagen har verkligen varit super tråkig,
Men imorgon ska jag iallafall på väldigt länge få träffa min lilla Calle
Så kommer tillbringa hela dagen med honom Yippieee:).
Men nu blire film sedan tror jag nog att jag drar mig till sängs.
Ha en bra kväll allihopa (:



xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: frida

:(

2009-06-30 @ 01:30:35
URL: http://fridastridsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0