Tänk att tre bokstäver kan säga mycket.

Min dag har bestått av glass och film , har varit så dåligt väder så man har ju inte varit så sugen på att gå ut.
Igentligen skulle Viggo komma förbi en sväng idag ,men han fick förhinder så de fick bli en annan dag istället.
Men istället så tog jag lite kort och tittade ut kläder tills imorn då de är SKOLAVSLUTNING sedan vart de till att bara lägga sig i sängen och slöa hela dagen ut framför en film! Senare mot kvällen då mamma kom hem med lukas vart de bara stress vart sen mat så fick slänga i mig det och skynda mig på med träningskläder för hade fotbollsträning. Men jag må säga att de va extremt kul idag , vi fick ha träning med 96:orna idag för våran tränare jobbade kväll men de va de värt för de vart väldigt mycket spel och jag känner mig faktiskt väldigt slut i hela kroppen, Och på vägen hem så hade vi en bil framför oss med registreringsnummer JEM och de första jag fick i huvudet var ju såklart Johanna Evelina Marielle , dom kallade sig för jem förut så ja vilket sammanträffande. Då jag kom hem vart de att hoppa in i duschen och slänga smutskläderna i tvättkorgen , så nu sitter jag här nyduschad och sugen på att läsa lite ur ''Ljudet av ditt hjärta'' får se till att läsa ut den nu! men först och främst ska jag ta fram skolavslutningskläderna så dom ligger framme tills imorn, Men vi hörs!


xoxo Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0