Skolavslutning,

Godmorgon!  de vart tidigt idag klev upp vid 6 för jag skulle fixa min lilla systers hår. De vart lockar och hårband, riktigt snyggt må jag säga är stolt över mig själv ! . Sedan blev de iväg på lukas skolavslutning satt där i ungefär 1h och lyssnade på sång och applåder rätt så okej om jag får säga de själv alla va så duktiga. Efter det så vart de fotografering utanför kyrkan sen blev de till att skynda sig hem för jag skulle en halv timme senare iväg på min skolavslutning. Så stress och svett kan jag säga! men när man väl kommer dit står Bea Elsa och sofie där väntandes på att vi ska få gå in och sen komma ut och känna att sommaren är här och de är sommarlov. Vi tog lite kort och sedan skulle klasserna samlas och gå in i kyrkan våran klass skulle gå kille&tjej , mitt förslag^^ jag fick iallafall gå med Robin in och ut + att jag satt bredvid honom . Alla va enormt duktiga när de både gällde Sång och instrument. Men de vart lite småtråkigt efter ett tag men de va för att jag ville ut och röra på mig men när vi väl kom ut därifrån vart de tårar och kramar + att jag gav bort en ros och tillbaka vart de en kram.  Sen vart de till att skynda sig hem byta om och städa lite och nu sitter jag här väntar på att få åka till Bea tillsammans med Elsa , Blir till att gå på stadsfesten med dom och sedan sova över hos Bea yippie, Men får skriva lite mer imorgon om min underbara kväll med dom tösarna vi får hoppas på lite bilder också :) .

xoxo Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0