Regn regn regn.

Vädret har varit allt för dåligt idag man har ju inte kunna varit ute för detta regn och blåst. Har inte mycket att säga om denna dag förutom att jag vaknade kring 7 fast de är sommarlov , toppen! nej inte direkt fanns inget att göra så då satte jag mig framför datorn och försökte lite med photoshop. Har skaffat det nu och jag måste säga förstår ingenting men fick till en bild iallafall! Men som alla säger övning övning sen blir de bra och de är precis vad jag tänker göra öva och träna tills jag får nackont. Min dag har inte bestått av så mycket mer har mest bara suttit här vid datorn och kollat på film. Blir väl till att plocka ihop lite nu för imorgon kommer älskling! känns som en evighet sen vi sågs senaste och har verkligen saknat honom så längtar sönder tills imorgon. Men nu ska jag allt dra mig från datorn och städa undan lite sedan lägga mig i sängen och kolla på BIG momma 1 och 2 (:


xoxo Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0