Fotboll

Ja nu gick de ju som de gick vi förlorade med 2-0
men struntsamma vi ägde plan ändå!
 vi va så extremt duktiga så jag vetinte
ens hur jag ska uttrycka mig med ord,
Hoppas verkligen vi fortsätter med samma inställning som idag
 för då kommer vi vinna alla andra matcher.
 Men det var ju väldigt varmt idag också
så det var svårt med andning och tempo
men vi va väldigt duktig ändå vi kämpa till slutet,
 Nu är jag iallafall helt slut efter denhär dagen har bara varit ute,
 Så tror nog jag tänker lägga mig ner ett tag och vila av mig all stress.
Vill igentligen ut och spela lite mer fotboll
 men tror nog de är bästa att ta en paus först!
Men hoppas ni får ett bra slut på dagen
och de bästa av allt är att Calle äntligen kommit hem
 så är superduper lycklig!(:

xoxo Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0