En underbar dag <3

Klev upp 10 och fick skynda mig på med kläderna och äta nånting för skulle vara hos Calle halv 11, vi gjorde inte så mycket mest mys i sängen.  Sedan vid 2-3 följde han med mig ner till Bea och då pratade vi en stund sen fick han lov att åka hem för han skulle med bussen. Så var med Bea tills kl 4 och for hem åt hamburgare Sedan for jag tillbaka och kommer stanna här hos bea över natten.  De vi gjort nu under kvällen är att hoppa studsmatta, varit med Calle<3 och haft kramkalas eller iallafall jag och älskling. Så nu sitter jag här och är med Bea, Vi ska gå och äta nånting nu och hoppas på att ni får en trevlig kväll för de tänker jag ha (:





xoxo Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0