Städning.

Har försökt fått nån ordning på rummet, så tog mig till att städa idag.
Vädret har ju inte varit så värst soligt så förlorar ju inget på att städa.
har inte kommit så långt har mest rensa skåp och lådor
 ska snart dammsuga och tvätta golvet.
Senare blir de väl till att ta en titt i garderoben
och försöka få lite ordning där med!
Men de är rätt så kul att städa ibland eller jag tycker iallafall det
för jag hittar alltid massa gamla saker som jag skrivit eller gjort sen förut
 och de är alltid lika roligt och läsa allt
för man hittar nytt varje gång man städar.
Ikväll kommer jag bara ta de lugnt hittade många intressanta filmer
de va ett tag sen jag såg så tänker titta på dom,
Men får ju inte glömma att de är Poirot heller, Något jag alltid brukar titta på.
Imorgon kommer Calle hit också, är rätt så glad kan jag säga!
Men ska återgå till städningen nu så jag blir klar nån gång men ha en bra dag :)


xoxo Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0