Solen skiner och glada miner :D

Ohyes bara glada miner här!
Tänk att jag gjort rätt mycket idag slappade ingenting nästan,
Först på morgonen kollade jag på film,
Morden i Midsomer.
Senare gick jag ut och märkte att solen lyste klart på himlen!
Så skyndade mig in drog på mig bikini och gick ut,
Då fick man fika av mamma och så kom Lukas,
Han va sugen på att bada så då badade han och Moa.
Medans jag väntade på maten gick jag en sväng och tog lite kort.
Sen så blev det att jag drog till Nyland och var med Bea och Mirka!
Vi hade jätte roligt, Eller iallafall jag och Bea,
Vi satt och kollade på då Mirka städade sitt rum.
Senare mot 8 for jag hem igen på min älskade Cykel,
Tog mig en dusch och sitter nu här
 ska snart prata med mamma om måndag,
Dom ska till Gävle och jag tänkte stanna hemma
 och så kommer Calle på Tisdag,
De har gått 10 månader för oss då!
Men nu ska jag gå och titta på tv.
Ha en bra kväll och inga sura miner hoppas jag,
För allt jag har i ansiktet just nu är ett stort leende;)




xoxo Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0