S-stand in the rain.

Herregud vad tiden går fort snart är sommaren slut och skolan börjar igen.
Tycker denhär sommaren har gått fort fram
 och inget fint väder har vi ju haft heller,
I början ungefär i Juni så var de ju strålande sol varje dag
men nu mot Juli har de bara varit regn och moln
 lite sol då och då men inte speciellt mycket annars!
Idag kom solen fram i en halv timme iallafall som max
och de va extremt skönt må jag säga.
Men nu har de vänt mot moln och regn,
kommer väl förmodligen regna ikväll.
Men jag kommer nog ligga i sängen med boken i handen
 och ha andra tankar i huvudet då.
Men ni får ha en bra kväll allihopa ^^,

xoxo Emelie.

Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: tja, jag vet inte. Alla har ju sagt att det var så otroligt bra, men jag tyckte inte den levde upp till alla lovord. Men den var helt okej :)

2009-07-26 @ 12:28:30
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0