Regnet försvinner.

äntligen börjar solen titta fram där bakom molnen,
Men de ser ut som de kommer lite mer regn ikväll.
Förmodligen så blir det sol imorgon
 För dom mörka molnen är påväg bort över!

Skulle vara skönt med lite sol och värme
 För de är så extremt kallt ute nu.
Tänk va skönt att åka utomlands just nu,
har varit riktigt sugen på det men vi ska kanske åka till hösten,
Men de kommer nog inte bli så men jag hoppas verkligen!
Min dag har inte bestått av mycket har mest bara tagit de lugnt.
men ska snart gå och hjälpa mamma med maten,
hoppas de blir något gott.
Ikväll ska jag bara lata mig framför tvn och ta en spring tur!
Hur ser eran kväll ut?
Ni får ha en bra kväll iallafall :)



xoxo Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0