Regn regn tar de aldrig slut ?

Nu har de varit dåligt väder i nästan en vecka,
Jag vill ha sommar med sol och värme!
Inte regn och kyla.
Men som sagt de sägs att de ska bli fint nästa vecka,
Kring 30grader och hoppas på det också
 vill verkligen ha sol nu, sol och värme!
Men som tur är kan man spela ps2 läsa en bok
eller bara slappa och se på film.
Jag har mest titta på tv och spelat ps2,
Igår hade jag iallafall tur med vädret nere i stugan,
Vi ska förmodligen dit snart igen och måla klart och lägga tak.
Kunde inte slita mig från lukten igår, Nymålat de luktar gudomligt gott.
Tycker inte ni det också?
Skrattar fortfarande åt de Kim sa till Kent igår.
Kim: de ringer ska du inte svara?
Kent: va jag hör inte att de ringer?
Kim: du är otrolig.
Kent: jag ringer iallafall inte hem och frågar var jag lagt mina saker.
Kim: Ja men jag visste ju inte vart dom va.
Kent: ne men tror du jag visste det då?
Kim: ne men vad skulle jag göra då.
Kent: ja de syns ju vad stort huvud du har.
Kim: jag har iallafall något i huvudet som tyvärr inte du har.
Kent: haha jätte kul!..
skrattar så fort jag tänker på de för de lät så roligt då dom sa de x)
Men ikväll hoppas jag på att de inte kommer regna ska ju ut och gå.
Vill ju inte gå när det regnar som bara den.
Men ska gå och kolla hur det går för pappa,
Vi ska tapetsera om och Lukas som har sån tur får nytapetserat först.
Vetinte riktigt vad han skulle ha för färg men de skulle vara olika.
Jag ska iallafall ha grått och något mer :)
Men ni får ha en superdag även fast de regnar,
 ni kanske har tur och slipper regnet? men inte jag.
Men vi håller iallafall tummarna på att solen skiner nästa vecka :D!







xoxo Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0