Good times.

Sitter och väntar på att Calle ska komma.
Får se vad vi hittar på idag tror de blir film och spelande.
Blev klar med städningen kring 5-6 igår, extremt skönt kan jag säga.
Trodde aldrig jag skulle bli klar men tillslut så!
Slängde lite kläder jag växt ur.

Och så slet jag sönder en låda som jag varit så förbannat irriterad på
hur länge som helst men nu är den äntligen borta
 men fick mindre plats i garderoben bara därför.
Just ja! vi får ju inte glömma att jag tittade på Poirot igår
 sen titta jag på lite Cinderella Man.
De är faktiskt rätt så okej men tycker den är lite tråkig i början
 menmen den blir bättre.
Bjuder lite på mig själv från då vi va i Norrfällsviken.




Men nu får de vara nog på skrivandet skriver mer ikväll,
Ha en bra dag :)


xoxo Emelie.

Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: tack :)

2009-07-27 @ 17:22:09
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0