Biltur.


Tror ni att jag fick min tupplur?
Hah, skulle inte tro det va.
Jag gick ut kring halv 12 för att få lite sol på mig
sen kommer pappa hem från sin lilla promenad och säger att vi ska till moster och hämta mamma Moa och Lukas, Så de va bara att slänga på sig lite kläder och sätta upp håret
för jag vill ju inte vara ensam hemma hela dagen heller och inte göra någonting.
Då vi väl kommer fram så far vi vidare till Höga Kusten och var på masa olika ställen,
sen blev de Kornsjöstrand för Moa och Lukas kände för att ta ett dopp
 så då bada dom medans jag som inte va så sugen på att sola letande efter fisk,
 Fick tyvärr inget men såg säkert 13st men fick inte tag i någon haha!
Efter det vart de till att fara och äta nånting så vi svängade in vid Näske krog
sen blev de Villa Fraxinus! Mycket fint var det där kan jag säga,
men hade väntat mig lite mer så var inte helt nöjd då vi for därifrån,
Till sist for vi och handlade i Ullånger sen vart de hemresa så nu är man hemma igen.
Vädret har ju varit super bra idag särskilt där vi varit så man har haft turen med sig!
Kommer lite bilder också från bilturen.
Ha en bra kväll :)













Kommentarer
Postat av: Linn

På Villa ... har jag också varit! :) Det var läckert på den stora trädgården ;D

2009-08-05 @ 16:06:51
URL: http://itscute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0