18:55

Nu sitter man här trött och lat funderar på att ta en morgon promenad imorgon,
Men vi får se hur det blir med det jag kanske tar sovmorgon imorgon.
Hoppas på att vädret är rätt så okej iallafall vill ju inte ut och springa i regnet.
Idag har jag ju varit med Calle och vi låg mest bara och myste.
Han for hem ungefär vid halv fem och kan säga jag saknar honom redan :(
Men vi ses nog snart igen! Få se vad jag hittar på ikväll blir nog till att läsa lite
har inte haft så mycket tid till att läsa så är inte riktigt klar med
'' så länge vi båda andas'' får se till att bli klar snart.
Men ha en bra kväll:)


xoxo Emelie.

PS. Jag älskar dig så otroligt mycket Calle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0