Stort intresse kan man tänkas tro.

I sommras var det mycket kring fotbollen som tog min tid träningar och matcher.
Förstår inte varför men jag har alltid älskat sporten fotboll, älskar känslan av att ha bollen mot sin fot och bara springa medans man låter foten lätta från marken och man smäller till bollen.
Man får känna gräsets underbara lukt efter en regnskur eller då solen bränner mot ens kinder.
Höra alla jubla och skrika om vinnande lag, Känslan är underbar saknar den just nu!
Vill vill vill ha en boll och bege mig mot fotbollsplanen.

Känner att jag behöver träna lite när de gäller all julmat och gotta jag tryckt i mig nu till jul.
 Haha har tappat mina former enligt mig själv och känner för lite spring just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0