Sitter löst.

Hmm söndag och jag har redan planer för hela dagen.
Först och främst ska jag berätta av mina köp blev från i går.
Ett läppstift/Lite rosaglitter, skulle nog sitta snyggt med läppglans.
Ett ljusrosa nagellack.
En ögonskugga ljusrosa.
En stor och mysig munkjacka.

inte så speciellet mycket men är helt pank för tillfället.
just ja! köpte en julklapp till Calle också :)
Kan lägga in bilder på det jag köpt men har inte riktigt tid eller ork.
Dagens är att gå över till Elsa bege mig till Hallen och möta upp Frida ida och kanske marielle?
Sedan blir det hockey, Och antingen efter eller före ska jag göra iordning calles presenter han får på tisdag.
Av dom 2 sista dagarna som är kvar på skolan ska vi på måndag spela innebandy,
Usch förstår inte varför jag sa att jag skulle vara med!
 tror det blir att hoppar ur för kommer bara skämmas över hur dålig jag är på innebandy.
På tisdagen framstår inte mycket mest mys med Mentorer och klassen :)
Sedan bege mig hem med Älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0