NINTENDOwii..

nintendo wii here I come :D
Gillar vårat Wii de är så extremt roligt att spela,
speciellt med Lukas för han är precis som jag kan inte låta bli det
igår satt vi hela dagen och spelade supermario.




-

Usch hade Tyskaprov idag och de var skriftligt.
Vi läste en text och skulle sedan förklara innehållet om 2 texter man fick välja en.
Jag valde Sophies Zimmer ( sofies rum )
Gick väl si sådär, men fick inte ner allt jag ville få nerskrivit för tiden rann ut..
vi hade kanske en halvtimme på oss ungefär om inte mindre jag var sist ut från klassrummet
och de kändes lite konstigt för jag brukar inte vara sist
men la väl ner mycket tid på dehär helt enkelt ^^,
Nu återstår bara HK,NO,TYSKA och SO sedan kan man vila och längta efter lovet.
Längtar ni lika mycket efter julen som jag gör just nu?
med all snö och den fina granen och alla vackra dekorationer
både ute och inne som lyser klart på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0